Wiz Khalifa - Late Night Messages [Official Music Video]

Wiz Khalifa - Late Night Messages from Rolling Papers 2 Out NowDownload/Stream -



Tags:
TGOD atlantic records blacc hollywood furious... hip hop khalifa los angeles pittsburgh taylor gang taylor gang or die taylorgangent wiz wiz khalifa


0restiMusaj17
like if wiz khalifa is the best rapper ever 🤓
Aliou Defaõ Jallow
Khalifa soo talentueux !!!🔥💪💪💪
Amano Tracks
0:14 i think Ive got broken headphones
AnthonyGoesWild
Fire song dope visuals!
Benjamin Pedic
Fire vid wiz. You should drop a music video for Mr. Williams Lowkey 🤐🤫🐉
Black Rose Beatz TYPE BEATS & RAP INSTRUMENTALS
📂Documents\n └📁Music\n └📁Wiz Khalifa\n └📁 Bad Songs \n └⚠️ This folder is empty
Brandon K
Wiz going back to his old flows?? I hope so bc this is 🔥🔥🔥
Bruninho Sriinnk
the best wiz
CATASTROPHIC PROPHET
I am addicted to this.
Chaotic Sane
Hey kids wanna buy some replays😏 it only cost 1 like\n0:00\n0:00\n0:00\n0:00
DJ Ortega General Music
LIKE SI VIENES ANTES DEL MILLON
DRIAN Prods.
Dammnn dat shit is lit💥
DUKWIN DACK
after this song i want to fly in the space and die into it
Dat's Cousin
One of my fav songs currently
Dominik Hofbauer
Still amazing Songs & amazing videos 🔥🔥 KING WIZ👑
Elijah Allan
Puts me to sleep....in a good way !
Esperanza Castillo
Old Wiz is back!!! 🔥🔥🔥
FootyManagerTV
This is some fire Wiz 🔥🔥
G Wise
I slept on this one 🔥🔥🔥
God's Community
*Hope for the best.* 💞
Godforgiveme
Call the number you'll be surprised.
Goku SSJ4
Sta roba spigne 👊
Greased up def guy Jr
This song is unique
Ian Vitor
O melhor da cena
Itz quexi brah!
this is straight fire , oldschool vibes
Jae D
Bruh this is too fire
Jan Koza
New weedsong 🔥😂
Jasmin
Wiz always out here with the fire daannngg 😍🔥🔥🔥
Jeremy Notsotall
Who's been following Wiz since the mixtape days? What's your favorite project?
Jhowzinho da MB
Like BRASIL wiskalifa sou seu fã eu tbm sou rapper meu sonho um dia fazer sucesso tbm tmj LIKE felicidades guerreiro
Jorge Marreros
OMG WIZ KHALIFA STYLE OLD SCHOOL
Joseph Bts
Late night messages🍑🍆💦
Juan carlos Lopez
The man!!🔥🇲🇽🐉
Kartik Bhardwaj
*When i leave she say she still feel me in the stomach.* What does it Mean guys? Anyone knows?
Kelly Saint-Jean
16 million followers YouTube, 23m followers on Instagram and just 478k views ? Y'all really sleep on Wiz Khalifa
Kicking Man
Who else searched up the website? lol
King Xavier Sandoval
KiNG WIZ KHALIFA
Levern Cherry
who else see this shii on adult swim late night💀
Lleyton RoAl
Te amo Wiz 😘😍🇵🇪
Lucas S*A
O melhor 🇧🇷🔥
M A K A R O V 94
ALGER 💪🇩🇿
Max Amsil
New workout plan vibe
Melihcan Uysal
I' From Turkey Best song 💣💥
Metete en el culo '-'
❤Wiz i LOVE ❤.
Michael Johnson
I see tje sence frome mac am Devin going to high school
Michał Kiełek
BRAKUJE NAM 2 DO CAŁKOWITEGO SZCZĘŚCIA ARTYSTYCZNEGO 4 DIET AEROBIKOWYCH Z FIRMY WIZA KHALIFY I ZAPROSZENIA OD WIZA KHALIFY DO DAKOTY PÓŁNOCNEJ I DO BIALEGO KOSMOSU RAZEM Z NIM OD 12.01.2019R. DO 14.11.2019R. BO PÓŹNIEJ MY W 2 Z NIM BEDZIEMY Z NIM OD 15.11.2019R.DO 30.11.2019R. W BEZALKOHOLOWEJ KALIFORNIJSKIEJ WINIARNI OWOCOWO ZIOŁOWEJ CZYLI W REBEL COAST 2016 W TZW.STREFIE PRZYBRZEŻNEJ BUNTOWNIKÓW.
Mike Zote
Whose here before 1m. Views
Official F.l.i
people say my music is underrated check it out for your self and be the judge🙏
Olivia Ramirez
Late night messages🌃🌉📱📧
PRETTY YOUNG RICH NIGGA
Who else thought there headphones was going out in the beginning lol
Quincey Gonzalez
Im selling replay buttons \n0:45\n0:45\n0:45\n0:45\n0:45\n They each cost one like
Rabike Bike
What good wiz Khalifa
Rama Gabeiras
\
Reese Tha beast
Damn I haven’t seen a music video this good in a while....
Rev Project
😍🇮🇩🇮🇩🇮🇩INDONESIA
Rick James
On repeat with Chris Kinney - Letter To Myself 🔥🔥🔥
Robin Urbanec
When you *fire* blunt and Khalifa upload new *song* 💜
Ronny Tam
omg is that carl andre solis?
Shawn Reddix
fuccin love this song....fuccin hate this video, it's creative but doesnt go with the song, thought he'll be in a lowrider at least once. TGOD!
Shraddie JeWeetZelluf
2:25 im sad there's no 420 in the phone number
Sleep Ninja
Wiz Khalifa - Penthouse [Official Music Video] !!!!!!!!!!!!! PLS
TEENAGE GUYS TEAM TGT
He can sing ,rap ,produce and more.\nHe Is a mastamind .\nWho all agree this .\nBlaze it up !
The Groskys
Wiz *Daddy* Khalifa \u003c3
TimeLapseEVERYTHING
Start of Wiz Khalifa's R&B genre.... love itttttt :DD\nhe said he has 20 r&b tracks ready to be released :D
Twitch.tv/Davideee95
LOVE YOUUUUUUUUUUUU MANNNNNNNNNNNNNNNNN @WIZKHALIFA!!!!!!!
Weed smoker
we dem boyz😎
White hat hackers
*Brazil tey 🔥🇧🇷*\n*This shit is awesome!*\n*🔥T G O D🙏🏽☢️*
Yaaya swagg
Wizz khalifa love u All the way from Somalia.
Yiğit Taşkıran
Türkler nerde ses versin.
Young Orange
Wiz laugh “tahahaha”
Young Wiz
I’m just a simple man I see wiz’s notifications and I click 😂
ZLI VUK official
Why nobody listen Wiz?
Zeren Y
MY FAVORITE
_ iamjlc
*Notification squad*\n\nThis song is *LITAF*
aajawa juwa
He has natural talent♧
chrisconfire
Man adult swim got this song sruck in my head. Especially when i be waking up at 3 in the morning to hear this with that lil sleep vibe. Classic shit. Smart move wiz
j Edmondson
I been here since Pittsburgh sound 💯
jeff peace
Wiz khalifa is a legend❤
lil_J3SUS
Yaa ho lee fuk this is dope wiz💪 killin it as always
marlon orozco
Wiz Khalifa
mr ogk
use me as another like button 💨✌
out lawz
Never stop kept it going T.G.O.D FORLIFE
pavluha jay
Calling it now. This will hit trending.
robdizzle2006
When I leave she still feel me in her stomach!!!!! 😂😂😂😂😂😂✔✔✔✔
santiago el nub
Exelente video like si eres latinoamericano 💓💓💓👽🤘🤘😎
tiko petrosyan
You are the best!
🎭 AudioXVNVX 🎭
80s af lol 🔥