Anchorman 2 : Fight Scene

Download videos:


Category Loading...



Tags:
Anchorman: The Legend Continues (Film) anchorman2 final fight scene


365 Black
How did they get these guys to come out and do this most of them are in the 20 million dollar category
AJ Hicks
Cook these fools, I repeat, cook these fools
Alex Bouffard
Well you see there's the thing... when there's an early moon... I almost feel like a STALLION again.
Athelise T
I watched this with no context and I have no regrets.
Bill Bear
Man I kind of miss the old Will Smith before his father/son projects
Brian Rommel
For a movie that had Ron bottlefeeding a baby shark, this was easily the most bizarre sequence in the entire movie.
Bru- Me- Neander- THALL
All those cameos though!
Bruce Lee
Borat should represent Kazakastan
Bryan J
Bruce almighty and evan almighty in the same movie XD
Bunnyslippers
Luv this movie...so ridiculous
Callum Russell
Damn, \nWill Ferrell, Steve Carell, Paul Rudd, David Koechner, Amy Poler, Tena Fey, Marion Cotillard, Jim Carrey, Liam Neeson, John C Riley, Will Smith, Sacha Baron Cohen and of course Harrison Ford! All in one scene.
Chris Ray Gun
\
Colton Lee
Steve Carell killed Kanye West
Curtis Durane
this Scene is insane... Will Smith ,Sacha Baron Cohen , Liam Neeson , kanye west, harrison ford(turns into a werewolf), gun's from the future, ghosts and a minotaur... wtf
Daniel Dahlman
PEOPLE WILL DIE! and in some cases long lasting friendships will be made.
Dannie Mathew
I repeat cook these fools
Dauda András
Meh. Unbalanced. Liam Neeson would solo these comedians!
Dood Bro
3/4 of Ron’s team has been on the office at one point
Dun diddly doo doo
Can we talk about how for like one second ant man became the black panther
Eclipto
Wait wait wait...\n\nKanye West\nHarrison Ford\nWill Smith\nJim Carrey\nLiam Neeson\nSasha Baron\n\nWhat type of Infinity War epicness is this...?
Enri ¿
Probably the greatest scene in cinematic history
Estevan Flores
Cook these foos
Ethan Carpenter
Marvel:Infinity war is the most ambitious crossover event\nAnchorman: Hold my future gun
Filip Djordjevic
well i guess thats where 99% of the budget went.
Fredrik10
In the name of Margaret Thatcher
Gary Peyton
Will smith killed that espn impression it’s spot on
Godfather 17
Marvel : Infinity war is the greatest crossover of all time. \nAnchorman 2 : haha thats cute.
Graphiar
Anchorman: Infinity War
Helmet Man
I love that Stonewall Jackson is John C. Reilly
Heru- deshet
Never saw Anchorman 2. After watching this, I'm glad I didn't.
Huron .Blackheart
\
ImmaChiaotzu1
Civil War II looks great. Can't believe Marvel finally got the X-Men rights and DC characters joined in.
J Swoosh
Civil war before civil war
Jade Nguyen
Ron Burgundy: When I see cyclops Imma shoot him in his other eye!
Jedx
lmao , the illusion failed 7:47 bottom left hand corner
Jeremy Smith
Wow - \nDeadshot \nCaptain Amazing\nAnt Man\nHan Solo\nQui Gon Jinn\nThe Riddler\nCyclops\nand Michael freaking Scott!!\n\nEpic.
John Michael Gonzalez
Lol this is the Star Wars fanbase after the last Jedi came out
Johnny savage juicy j
When is the Jim Carey and will Ferrell movie ?????
Jonathan Mendoza
Good Cop Bad Cop\nLord Bussiness\nDeadshot\nAce Ventura\nNyada\nLeslie Knope/Joy Emotion
Josh Stiles
I feel like ever celebrities does this in secret every year
Kenny Tee
Screw Captain America, this is the REAL Civil War.
Ketsa Official
Stonewall Jackson stealing all of the souls is hilarious
KrappyFriedCat
\
LL Armstrong
Werehyena vs. Minotaur
Luke Cano
Its rewind time
MA HURAAN
02:25 They can't have news , nothing happens in Canada 😂😂😂😂😂
Mani Batala
Y'all actually like this crap?? This is trash compared to the original.
Mark Perez
I love how the New York post is behind the shot
Matheus C. Takahashi
I lost it with \
Mathew Godfrey
I freakin' lost it when Jim Carrey showed up.
Max Mungroosingh
When I first saw this film, the moment I saw Jim Carey my heart started pounding thinking he’d say “Bruce Nolan for Eyewitness News”...
Michael Fucello
I've never been so happy to he a historian before in my life!
Michael W Lam
Did I miss this movie? Or was a just blitzed out of my mind. The Minotaur repping with the History channel LOL.
Mom's Spaghetti
The real Infinity War
Mr. TacTown
Oh so this is where Ant Man was while everyone else was fighting in the infinity war, at least he was able to summon the power of the Black Panther from Uganda!!! 🐾💣💥💨😱😫🤮💀☠️⚰️
N Figueroa
I wish I smoked weed for this scene. Because sober, I still thought I was tripping.
NeonJ RacerD
Sherlock n Holmes on opposite sides... LOL
Nighthawk
_puts down soda can_\n\
Othman Boulalam
awwwwwww THA'S HOT THA'S HOT
PS4 & Stuff
Wtf
Rici Mercury
imagine the audiences at the theatre reacting to this
Robbie Miller
This has more cameos more than avengers infinity war
Rubber Ducky
Ra's al Ghul finally reunited with his daughter Talia.
Sari Durgham
the real question is which news will report this?
Saurabh Verma
\
Skinny Wacky
Steve carell “I love your ginger ale” Steve is my spirit animal
SmoothCriminal
I have just seen this for the first time...youtube in the mornin' is a bad idea.
Summer Holiday
\
Super Jerick
Tf I just watched
Swapnil Singh
A cameo of drake
THE WILDGAMINGBACON
Why is the man with the laser gun just run through people when they clash
The Amazing Tv Man
3:25 to 3:56 How the idea for Thriller was made. Thanks Matt Tanon.
The Boy
Just realized brick brought a trident again 0:47
TheFatLazyasscat
3:07 gangs of New York from the movie
Treedy Ralte
Who else wanted to see the Minotaur fight the Werewolf? 🤣🤣
Tyler Edge-Partington
Liam Neeson and Harrison Ford in the same movie? I'm so happy
WorkWhale
Michael Scott killed Kanye. Best movie ever
YOUNG BLACK AMERICA Y.B.A
This man called in an air strike 😂😂😂😂
Yeet
“Oh yeah Jack Lime? When I’m done with you, my mom is going to pick me up and take me home”
Yonathan Shiferaw
Battle of the Comedic Legends
Z EE
Canada Dry ginger ale cranberry flavour, you guys should try it
cree8tive
\
jarednil69
It's a shame the film went downhill during this sequence. It had some funny points but was silly and over long.
jerik banzam
Michael Gary Scott holding his mighty trident\nAntman with black.panther.\nR'as and thalia\nTruman\nLeslie Knope\nDeadshot\nBorat\nthe step brothers\n\nthe late night should battle it out just like this one
keith overton
lets not downplay the fact that thats the ghost of stonewall jackson. lmaooooooooo im dead
lapamful
Now we know why there's so much fake news. All the real journalists died that day RIP
leutian leyva
i like how burgundys mind is just fricking blown by stonewalls ghost
manojh sangar
6:40 “Sex Panther powers activate”\n\n\n\n\n\nSo that’s where he was during the Avengers Infinity War
ricardo9696
1980s: “What’s MTV?”\n\n2018: “What’s MTV?”
specie44
Extracting your spine from your damn body
ultimaT
Leslie Knope sure did change after becoming governor.
under-the woods
I can’t get over how many awesome people played in this!! Jim Carrey and Kanye West! Will Smith! And sooo much more 😂
vol Rogue
Holy shit, there's alot of celebrities!
태선우TaeSunWoo
Idk why this came up on my on recommend but hey ok let’s watch infinity war again for old times sake